Melayu Boleh – Boleh kah Melayu?

Melayu Boleh – Melayu boleh buat Lawak

Melayu Boleh – Polis Cerdik

Posted by melayu boleh di Januari 4, 2007

Pada suatu hari, seorang penunggang (Mamat) motosikal telah ditahan polis. Dia ni kena tahan kerana tak pasang lampu waktu malam di bandar berhampiran rumah dia. Dia bagi la.. alasan. Mamat: Apa ni? Nak pasang lampu nak buat apa? Polis: La.. tak kan tak tau kot.Untuk keselamatan ko la. Mamat: oitt.. sana ada lampu, sini ada lampu, situ ada lampu, mau pasang lampu lagi ka? Polis: Kuang ajo punya budak. Jaga ko!!! Lalu polis tu pun buang angin kat tayar motor budak tu. Mamat: oi! oi! apa ni gilo apa. Camna aku nak balik? Polis: La…sana ada angin, sini ada angin, situ ada angin, mau angin lagi ka?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: