Melayu Boleh – Boleh kah Melayu?

Melayu Boleh – Melayu boleh buat Lawak

Melayu Boleh – Ubat sakit kepala

Posted by melayu boleh di Januari 20, 2007

Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala. Seorang pekerja
memerhati keadaannya, lalu bertanya, “Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja?”

“Yalah Semaun, kepala aku ni sakit sangat!” kata bos.

“Dua hari lepas saya pun sakit kepala juga bos. Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil, peluk dan mencium saya. Lepas itu kami bercumbuan. Habis saja kami bercumbu, sakit kepala terus hilang. Saya rasa bos pun patut buat macam tu juga,” terang Semaun.

“Betul ke? Kalau macam tu, mari kita jumpa isteri engkau sekarang!!!”

3 Respons to “Melayu Boleh – Ubat sakit kepala”

  1. azari said

    tension2 cool jgk bace nih..ape2 ko mmg boleh,tak kisahla bangse ape pon..cheers man..

  2. azari said

    camner nk masukkan gambar lam wordpres ha? aku baru lagik la..macam best je ape yang ko buat..mun kitak urang sarawak,tlgla kmk yang senegeri ngan kitak tok..

  3. lie said

    k gak

Tinggalkan Jawapan

 
